søndag den 11. maj 2014

Mors dag

Mange er af den mening, at Mors og Fars dag hovedsageligt er til, for at få solgt blomster, parfume, vin, chokolade osv., men jeg syntes det er skønt, at forkæle min mor den dag, det fortjener hun. Så spørger nogle måske, jamen kunne man ikke gøre det på hvilken som helst dag? Og jo, det kan man da, men de fleste er jo indrettet således, at man måske ikke liige får gjort det på en almindelig torsdag, men så kan man give den gas på denne dag. Så nu hvor gaven er givet, kan jeg endelig vise den pude frem jeg har nusset med de sidste par måneder. Man ved jo aldrig, om hun kigger med:-)

Fandt dette søde bolchestribede stof til bagsiden
Vil også lige vise denne søde pude, jeg fik af min mor i fødselsdagsgave, den er så nuttet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar