torsdag den 1. januar 2015

Godt nytår

Godt nytår, håber alle kom godt ind i det. Det er dejligt at tænke på, at der forude venter et helt år, et blank blad, der skal fyldes op med dejlige oplevelser, skønne timer med familie og venner, og ikke mindst en masse projekter, der efterhånden presser sig på i min kreahjerne:-)
Men mangler dog lige at runde det gamle år af, med et par billeder af de julegaver, jeg ikke kunne vise før.


Jeg har syet et bomuldsfoer til denne istedet for et hæklet, som der stod i opskriften

 
Denne pung/ taske har jeg lavet til min mor i hendes ynglingsfarve lilla. Jeg har også lavet den i en blå udgave. Den kan du se Her

Min datter Julie er hel vild med Filmen Frost og de to figurer Elsa og Anna. Især Elsa er hun vild med og havde spurgt, om jeg kunne lave en til hende. Så jeg gav mig i kast med en tre dage før jul ( Ja ved det godt, i helt vild god tid)



Er egentlig godt tilfreds med resultatet, og Julie elsker den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar