lørdag den 10. januar 2015

Kom an Kong Frost

Jeg elsker huer! I alle farver og faconer, designs og typer. Men af en eller anden grund har jeg aldrig en hue at tage på, når kulden kommer. Har lavet mange, selvfølgelig til børnene, så lidt til veninder. Men det er slut med det, nu har jeg hele to at vælge imellem, og har lovet mig selv, at der skal komme flere...snart:-)
Har længe gerne ville lave en Mary hue, så det var første prioritet. Der er syet en trykknap i toppen, så jeg kan tage pelskvasten af, når den skal vaskes eller bruges på min anden hue.

Maryhue...lidt kongelig har man vel lov at være:-)

Hæklet hue i patent. Den er meget varm og tæt pga. patent hæklingen



Begge huer er lavet i Alpaca uld fra Sandness, elsker det garn
Opskriften til Mary hue finder du Her og den patent hæklede her Her
Så mangler vi bare rigtig vintervejr, selvom de også er gode i det stormvejr vi har. God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar